Over 18,000 Streams

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
station
best-of-post
Filter by Categories
Business
Children's
Educational
Entertainment
International News
Lifestyle
Popular Networks
Public Television
Religious
Shopping
Sports
Trending
TV
US News
Weather
Webcams

NBA TV

NBA TV is a TV broadcaster dedicated to NBA Basketball. It broadcasts NBA games, news, highlights, interviews, and special features. In addition to a great video section, this site has an outstanding stats and analytics section from the official site of the National Basketball Association. You can watch the channel online via the NBA TV live stream (with a paid subscription) and its collection of videos, updated regularly. If you’re getting hit by game blackouts on NBA TV, see how to avoid NBA blackouts. See our NBA TV review below, done with an emphasis on its streaming.

Name: NBA TV
Location: Atlanta, Georgia, United States
Genre: Sports > NBA Basketball
Website: NBA Basketball Television Homepage

If you want to learn more about NBA Basketball Television than what’s in our review, use the buttons in the ‘Visit this station around the web’ box. If you’re interested in a different channel or stream, use the search box at the top of the page.

Review of NBA TV

Review of NBA TV
9.5

Streaming

  • Live Stream
  • Video On Demand

NBA TV’s rating of 9.5 out of 10 is based on a number of factors. One of the biggest ‘pros’ is that NBA TV live streams its programs as they air. NBA TV also has a video collection so viewers can watch shows on demand, earning it further points. More about our rating method.

It is a member of the NBA network.

See how NBA TV compares to other sports stations in the US.

See how NBA TV compares to more of the top NBA Basketball channels.

Since all the league sites are essentially the same, there will be little–if any–difference in their ratings and streaming options. Nonetheless, for convenience, here are all the other NBA Basketball stations.

Available Job Opportunities at NBA TV

To see the opportunities available at NBA Basketball Television, from internships and entry-level jobs up to high-ranking roles, click the Jobs button above. Given the diversity of positions the organization needs to operate successfully, there are usually several openings.

SEE ALSO

RECOMMENDED FOR YOU:

</ins>

Latest on Facebook

November 18th, 1:12 am

NBA TV

Kyle Kuzma's 30 points are the most by a rookie this season, and 28 of them came in the second half! ... See MoreSee Less

Kyle Kuzma 30 points against Suns

 

Comment on Facebook

But the media loves to hype Lonzo like he's the best rookie in the NBA.. When he's not even the best rookie on his team.

Kyle Kuzma is the real deal,He played well during Summerleague,Pre season and now Reg .season but media was focusing on Lonzo Ball too much..

But yet Luke Walton and the Lakers organization is so focus on Lonzo Ball how awkward is that hahaha they don't appreciate talent they rather ignored it..!! Am glad this kid is showing everybody was his made off great job Kuzma stay up ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

I can still picture magic Johnson putting it all on balls shoulders lol "your gonna be the reason we forget about Kobe " bahahahahha they can't even forget about the snitch Russell lol

Kuzma is way better than Ball!!!! All that hype for nothing ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ BBB did good marketing but ultimately Lonzo its looking soft maybe itโ€™s too early but I call it a BigBigBigFlop!!!

I see lozo finally give up on the fro and said lemme go back to the fade and see if I play better I bet his superstitions about things like that finally zo the fro wasint working for u

Yet they still lost, Celtics have rookies too but manages to beat big guns!!!bring back Kobe Johnson and Kareem Abdul O'Neil ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

I feel like the Sun's are getting the most media attention in the league this year and it's never for good reasons lol

Kuzma, Ingram and Lopez. Build around them. Maybe ball if he shows dramatic improvement soon. Everyone else can go.

Im a laker fan and i am glad we still have kuzma on the team. Atleast we have something to be proud of rather than ball.

But I thought Steph is unathletics as Josh Jackson said? Why he looks so stupid here or should I say this season? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

New rule. You can not celebrate any sort of statistical record when it's against the 17-18 Suns team.

Sooooo, why is the hype on Ball?? I heard he had 5 steals. Guess it runs in the family!! ๐Ÿ˜‚

Josh Jackson biggest bust in this year draft!

He's lucky he has ball. He'd have lonzo numbers if it wasn't for lavars boy

ROY baby! Best player on the lakers at the moment

Lakers fans have to wait for another 15 years so they can make the 8th seed on the west :D

If it wasnt for them including Ben Simmons as a rookie, Kuzma would win #ROY

My favorite Laker this year!! Excited for his future

This dude has been hustlin harder than Lonzo, but when Lonzo gets more than 10 pts, he's a ROY. lol

Would you rather have a guy who snitches or a guy who doesnโ€™t back you up in a fight

Kuzma is better than Lonzo Noball

Im glad Lonzo got rid of that Bush he was out there thinking he was a young Kobe

And yet the NBA is gonna praise Ball for everything...damn..

The Lakers got a steal with Kuzma.

+ View previous comments

November 18th, 1:10 am

NBA TV

The Denver Nuggets had 6 ๐Ÿ‘Œs in the fourth quarter on their way to 1๏ธโƒฃ4๏ธโƒฃ6๏ธโƒฃ points against the Pelicans! ... See MoreSee Less

Nuggets 146 points against the Pelicans

 

Comment on Facebook

Yeah, we know, no UniBrow in the second half. Nuggets were winning this one regardless... They were on fire tonight.

GOOD for DENVER โ€ผ๏ธ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿฟ GREAT to see them winโ€ผ๏ธ

Jameer Nelson should have stayed at home on his couch

These balls must be juiced. The Chicago bulls scored 128 points.

146!!!!

Go nuggets

In the end, only three things matter: how much you loved, how gently you lived, and how gracefully you let go of things not meant for you. โ€“ Buddha.

Austin KowarschHunter Ryskoski

Mikaera Dwyer

+ View previous comments

November 18th, 12:17 am

NBA TV

Like old times!

โ€œPeanut Butter and Jellyโ€ combine for 62 points and 25 rebounds in the Cleveland Cavaliers's OT win over the Clippers!
... See MoreSee Less

James and Wade combine for 62 points

 

Comment on Facebook

In their younger days these two were arguably the most fun duo to watch of all time

I'm telling you the Cavs are better than what they record says and win playoffs get here they have a bunch of guys who been in playoff wars so don't think young Boston gonna give them trouble the Cavs are just bored.

Slow start but now LeBron and wade gonna cook up

Cleveland is done. They're not making the finals even. There were alot of predictions that they're not making it to the finals

Lol the cavs have been so hype winning over lame ass teams... from an OKC fan they ainโ€™t even gonna make it past the Cโ€™s

Overtime against the Clippers ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Yeah there old but gold ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

I think love was a big part too lmao but sure chase the story .. whack

Ansh Desai WOAT nickname lmaoo "oh peanut jelly i love that guy"

They did my knicks the same way ๐Ÿ˜ค

They're just messing with teams man... they want to play come from behind. ..sick!

Soon P and B will be toast.

They need a basic fucking cheap rim protector.... trade t.t shump and fucking jr and yes fired fucking lue.....

Gary Mattocks they getting there ๐Ÿ‘Œ

Douglas Li dwade up fake was vintage!

Wtf y was austin rivers guarding him

Sometimes you meet a person and you just click, you're comfortable with them, and you don't have to pretend to be anyone or anything.

Davency Clavien Bradley Pierre-Canel regardez le au complet si vous voulez mais allez ร  1:16๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Dwade pump fake. ๐Ÿ‘Œ

LeBron haters in 4, 3, 2, 1

Why Doc do that to his son ??? Lol

Waimun Tam that LeBron crossover tho

Comeback team? ๐Ÿค”

Just wait til Cavs get IT and TT back

Q sera lo q quieren los haters wao lebron el mejorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr coรฑazooooooooo

+ View previous comments

November 18th, 12:14 am

NBA TV

Nothing's gonna stop The Brow from getting to the rim ๐Ÿ’ช ... See MoreSee Less

Anthony Davis dunk through contact

 

Comment on Facebook

r.i.p manimal๐Ÿ˜…

A head knock might...

Kyrie Swerving

November 18th, 12:13 am

NBA TV

It's not easy defending the King ๐Ÿ‘‘ ... See MoreSee Less

LeBron shakes Austin Rivers

 

Comment on Facebook

It's not easy when he can push u back and it's ever called. This dude uses his arms to foul on just about every play. He doesn't even have dribble moves behind Elementary school

Yea it is. Lol he just gets away with every foul, travel and carry in the book

Quit calling him the King!! Anyone can bully their way down the floor with elbows flailing, traveling, then committing offensive fouls/charging fouls. On the other end, famous flopping, etc. Itโ€™s too bad because heโ€™s one of the greatest. BUT, MUST stroke that egoโ—๏ธ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฟ

Haters everywhere๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ stfu just play againts bron. Because its look like ur better than him when you talk shits about him. You all know words. U ddnt even know how to play ball

Weโ€™re witnessing the best basketball player of all time ๐Ÿ

what do you expect an outcome for small point guard who's style is not Gary Payton to guard him. LOL please remember how a then rookie (when he was playing for Brooklyn) Plumlee blocked James attempt for game winning dunk.. that was epic

Just like Kobe and Jordan most people will appreciate him after he's gone.

I'm sorry, but Austi Rivers was doing a lousy job defending him. He was fucking dancing and biting on his every feint. In the end, he didn't even try to stop the ball. Poor defense.

.Fire Lue, Trade TT, JR and shump if we lose again, right now let's just continue our boastfulness as we always did once we won.. #go_Cavs๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

This niggas didnt kno where lebron was goin lmao good move bron bron right infront of your Dad embarrassing smh

Hate hate hate is all I see. This dude is the best basketball player of all time. Other have more accomplishments but seriously put your hatred aside he's the greatest talent to ever step in the court.

This is the only numbers that count....period

Carried and traveled in less than 2 secs lol

Yal donโ€™t like Lebron yet get on a post to talk bad about him ๐Ÿ˜’ itโ€™s some lame people in this world

And again they just let him travel before he lays up four steps

Wait found something else lmfao.

After he picked the ball up he litterally took 4 steps. GtfOut of here with that.

Lol itโ€™s not easy when your 6โ€™3 vs 6โ€™8 250. Lol Tf you think gone happen?

Damn he traveled out of this world ๐ŸŒŽ

I'm trying to see where's the travel at? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Y'all some lowkey LeBron fans.

That mans really can't handle that well and Austin Rivers doesn't have that great of defense

I swear he doesnโ€™t know how to cross!

Austin River is a fringe Nba Player and very bad Defender!

Where the F did he travelled, lift, and foul?

Especially when you get zero help. I thought basketball was a team game??

+ View previous comments

Load more

See Also